Tjo!



































Inga nya medeladen, och det är inte bestämt än om de kommer, pga pengar som ni vet.
Tänkte passa på att tacka för alla komentarer, men vi kanske lär behöva fler, så lite reklam gör ju inget :P

Blev jätte glad när ni säger att jag är duktig som tar tag i detta.

Som sagt va, så var jag ganska sur när jag börja mejla, och jag mejla runt 5 olika personer för jag var dessperat att McFly ska komma hit (A)
Så nu får vi vänta och se hur de blir...

P.S
Mejla mig på
[email protected]
eller
[email protected]

finns även på bdb
Livvvyyy

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Zofia

Hej!!! Gud vilken bra blogg du har! Och jag tycker du är skit duktig att försöka få hit McFLY!



Skulle vara skit kul om dom kom hit!



Säg bara till om du vill ha hjälp med något! Får jag skriva om din blogg på min blogg? xD



Kram fia :)

2009-05-26 @ 15:42:53
URL: http://www.tonsvalan.devote.se
Postat av: Kristina

haha jag gillar Harry på bilden :D

2009-05-31 @ 20:23:21
URL: http://kristinasturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0