Hej hej!



Hejsan! :D
Lite fun info kan jag ge ju ge ut.
Jag håller på för fullt med att ta bort de namn som skrivits mer än 1 gång, och jag kan säga att vissa namn dök upp minst 4 gånger. Så nu när ni skriver upp era namn så när ni skriver era namn (i kommentarer eller mejlar) så kommer jag att kolla igenom listan noga så att ni inte redan står med.
Innan jag börja sortera hade vi 910 namn (cirka), men nu har vi 884 namn. Och det känns inte så kul... dessutom är jag ju inte färdig än :o
Både jag och Kristina ursäktar att vi inte har hunnit göra inlägg, vi båda har fullt upp i skola och privatliv. Men vi ska försöka bli bättre (igen).
Just det, bilderna för den nya skivan har ju tagits. Jag tycker att de är helsköna :D

Vi håller faktiskt på att skaffa Twitter, men det går ganska segt. Vi hoppas på att det är klart tills imorn :)

GLÖM INTE

Glöm inte att vi tänkte skicka det där brevet. Ni kan fortfarande skicka till oss. Vi har inte satt något speciellt datum än. Kanske blir till sommaren :)

Mejl: [email protected]


Kramar Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0