ARGA SOM F*N!






























Jag fick mejl nyss:

Har tyvärr ingen ny info, de får så mkt pengar i andra länder
vilket vi inte kan betala.

MVH,
-Martin


Nu får det ta och räcka!! Här har jag (m.m) samlat in namn som jag
vet inte vad! Trodde det verkligen skulle räcka med namn nästan!
Dock antagligen gör det inte det -.-
Vi måste komma på en bättre och högre pengasumma!

Jag är j*vligt besviken!!! SKRIV PÅ VAFAN!!! JAG ÄR TRÖTT PÅ
 DETTA ATT DE ALDRIG KOMMER!!!!
Jag säger bara: FATTIGA JÄVLA RÖVHÅLS  SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Många sura kramar från Olivia!

(Förlåt för mitt hemska språk!)


Som Olivia sa så är vi väldigt ledsna på grund av detta. Vi har nästan 800 namn och det blir bara fler och fler. Olivia har kämpat jättehårt för att få ihop dem och jag ska göra mitt bästa för att ännu fler ska skriva under! Vi får kontakta Martin när vi har 1000 namnunderskrifter och se vad han säger då. Och biljettpriset borde ändå gå att höja med tanke på att många har betalat några tusen för att åka till England för att se dem. Nej, McFly ska ha varit här innan Tom's 25-års dag!

Kram en deprimerad Kristina


Kommentarer
Postat av: sanna jonsson

MEN VA FAAN!!

nu får dom ta och komma!! (e inte arg på mcfly bara sverige) nu har vi kämpat för det här i evigheter dom borde ju komma snart!!!



(kan ni skicka typ hemsidan där ni hittade han martins e-mail?)

2009-08-20 @ 13:26:57
Postat av: Madeleine

Men va fan!!!! Jag kan tänka mig att betala 1000 spänn för att se dom lätt!! Lätt värt det. De som inte är villiga att betala det är inga riktiga fans nästan, kostar ju lika mycket att se dom i London typ. De måste komma hit annars dör jag!!!!!

2009-08-20 @ 17:39:08
URL: http://madeleineks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0