Ni äger :D



Mohahha nu har vi 668 namn!! :D:D:D:D:D
Om vi lyckas komma över 700 så kanske de lär bli lättare :D

Någon tipsa om att vi kunde betala 500/person, för de hade betalat 600/person för AC/DC. Men det är inte så lätt. Eftersom de var i Ullevi (fotbolls arena i gbg) och det var sjukt många så kom, så känas det en hel del på det. McFly lär inte käna på om vi betalar 500/person. Deras flybiljetter ska betalas, deras frakt på deras insturment, scean, hotelrum, lokal. Det är sjukt dyrt... Vet att ni inte har lust att betala så sjukt mycket. Men för att dom ska käna på det måste det vara fler personer som vill att de ska komma. (Om dom inte känar på det kommer som ju inte.)
Vill inte vara taskig nu när jag skrev detta, men hoppas ni förstår. :)



Bevaka/bli vän på bdb på:
Livvvyyy@bdb

eller adda/mejla mig på:
[email protected]


Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Mcflylovers

Hej!

skriv upp oss på listan! Johanna Andersson,Rebecca Eriksson och Matilda Andersson.

Skulle vara SUPER om du lyckades få hit mcfly!!! <3

Ha det bäst!

2009-06-23 @ 12:12:26
Postat av: madeleine

hoppas verkligen att vi får hit dom!!

2009-06-23 @ 12:46:29
URL: http://cheseheads.blogg.se/
Postat av: Felicia<3 och Ellena<3

Hejhej;P Jo,jag o min kompis har gått runt på stan och frågat lite folks underskrivter dom kommer här: Kristina Nilsson Magnus Eriksson, rebecca Åman, Hans.B, JOnny.G ,Per Gunnar,panga .K, Anne Falk, MOhammed.B, Agnes.B, JOnas, Anika olsson, Markus.S ,Emma.J, Emily .Hohonberg,Axel .A, Nicole.S, andrej.G,Ida.H, MElika,M, NArin.B,Keith.K, Och såklart vi Felicia,o Ellena(a<3



Puss o kram(K)

2009-06-23 @ 13:41:52
Postat av: Becca

500 är ändå ett riktigt bra pris! :)

kram

2009-06-23 @ 15:44:13
URL: http://obviously.devote.se
Postat av: malin

skriv till mitt namn, malin malcolm!

2009-07-17 @ 12:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0