Glad Påsk! (i efterskott)

GLAD PÅSK!! (Lite efter, men ändå! :D)
Vi har varit lite dåliga att skriva nu men vi har haft påsklov, jag var i Karlskrona på besök. Nu försöker jag hinna med i skolan så gott som möjligt innan slutet (är ju inte långt kvar till sommarlovet!). Så jag har det lite körigt med att hinna med att skriva här, men nu gör jag det ändå!
Underbart att ni skriver å skriver till oss men vi behöver MEEER namn! :D Gör mer reklam nu!! :D Skicka gärna till radiostationer, tidningar sätt upp affischer på stan där ni bor! De svenska fansen has to go nuts för att få hit dom!  Jag funderar på att göra tröjor för bloggen för att kunna sälja till de som vill ha och så att man ger mer reklam! Pengarna har jag tänkt att vi skulle kunna samla in och ge till grabbarna alltså så att de inte blir en lika hög påengakassa för dom.
Skriv gärna om ni tycker detta är en bra idé :o
Till er som skall skriva in era namn, tänk på att vi vill ha era FÖRnamn, EFTERnamn och VILKEN stad ni bor i. Om ni tycker att detta är för personligt kan ni mejla det till oss, men om ni inte har med alla tre så kommer vi inte att godkänna ert namn.
Kramar Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0