Frida & OKEJ

Hej allesammans!

Tänkte bara berätta för er att jag just har skrivit in till OKEJ och Frida och tipsat om bloggen för att få fler namnunderskrifter. Anledningen till att jag valde just de tidningarna är att de är riktade till målgrupperna som de flesta av McFly-fansen här i Sverige tillhör och dessutom har de båda tidningarna skrivit lite om våra favoritboys innan!

Och om ni har några tips på andra tidningar som jag skulle kunna skriva en insändare i, KOMMENTERA! Vi gör allt för att namnantalet ska öka(vilket det gör) och vi tänker banemej inte ge upp! Håll tummarna för att insändarna publiceras!

Massa Kramar
Kristina

 

 

Ville också säga ngt om detta :D Jag är sjukt glad att jag tog med Kristina, skulle aldrg komma på ngt såhär bra själv!! :D:D

Om ni har idér, komentera/mejla oss!!

Kram Olivia

 


edit 30/8: Fick tips av en anonym om att vi borde tipsa tidningen JULIA om bloggen så jag skickade nyss in ett mail till dem också! Great, huh?

P&K
Kristina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni skulle kunna skicka in till Julia också, McFly har ju varit med där några gånger=)

2009-08-30 @ 09:42:16
Postat av: jennifer

säg gärna till om ni ser att tidningarna skriver om dom, för det är inga tidningar som jag i vanliga fall skulle läsa ;)

Hoppas dom slänger upp posters! :)

2009-08-30 @ 13:31:39
Postat av: Becca

ni borde bli medlemmar på smst.egetforum.se

vi har precis dragit igång att vi ska spamma tidningar om info om mcfly och vi skulle vilja ha en intervju, poster och kanske info och så.



det finns också andra fler ideer och vi har till och med en tråd om eran blogg :)

klicka in er på sidan, skapa ett konto och börja langa ideer!

2009-08-30 @ 17:24:01
URL: http://backinwonderland.blogg.se/
Postat av: Jessica

ni skulle kunna skriva till frida oxå :) dom skriver lite om McFly då och då, men nu e de ett tag sen :p

2009-08-30 @ 17:43:19
Postat av: Jessica

elr jaha XD läste lite dåligt XD sorry xD

2009-08-30 @ 17:44:36
Postat av: Anna

skulle ni kunna säga till om tidningarna publicerar det? Helst vilken nummer också :)

2009-08-30 @ 18:00:45
Postat av: emmy

har ni skrivit mitt namn ? :)

2009-08-31 @ 18:46:09
Postat av: Frida

Skriv in mitt namn! :D



Frida Larsson, Luleå

2009-10-02 @ 19:33:52
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0