Lite info :)

Dougies nya frisyr, vad tycks? (bild från V festival)



Haha känns som om man märker vem det är som skriver vad i bloggen XD haha men aja. Nu har jag i alla fall börjat gymnasiet, började i måndags. Har inte skickat några nya mejl till ¨Mejl-Martin¨, men jag funderar på om vi ska göra det men vi får se (ni kommer få veta om vi har skickat något nytt, eller om vi fått något nytt).

För er som precis hittat bloggen, skit bra! :D
Vi är 2 tjejer, Olivia (jag) och Kristina, vi försöker få ihop så många namn som möjligt för att få McFly att komma till Sverige. Nu tänker ni säkert ¨aa visst, och inget kommer att hända¨, men där har ni fel. Vi mejlar en kille som heter Martin, som jag kallar ¨Mejl-Martin¨, han jobbar för evenemang i Sverige. Och vi mejlar han om hur många namn vi har fått in. På tal om det så kommer det snart ett inlägg on hur många namn vi har just nu.
Genom att skriva sig på listan så är det bara att skriva sitt namn i en kommentar (spelar inte om ngn roll om i vilket inlägg), glöm inte att du kan skriva de du skulle kunna ha med dig till en McFly konsert!

Om ni har några frågor om något så fråga på bara! :D

Vi finns båda på bdb:

JUNESOHOLIC@bdb (jag)
POYNTERHOLIC@bdb (Kristina)

Bamse kramar från Olivia!!!!

Kommentarer
Postat av: Karla

hejsan tjejer...tycker ni gör ett jätte bra jobb o hoppas verkligen att ni/(vi) (genom att skriva upp oss på listan) lyckas :D

här har ni två namn till



Karla Lopez

Fabiola Torres

2009-08-27 @ 01:17:16
Postat av: ida

Ida Jansson



ni är helt awsome tjejer.

2009-09-23 @ 22:22:39
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0