Svar till Anna m.m





Anna
skulle inte ni kunna uppdatera oftare? om hur många namn som ni har exakt varje dag till exempel? :)

Svar, Olivia

Visst vi kan uppdatera oftare, men det finns egentligen inte så mycket om att udddatera om egentligen. Och vi får inte alltid in så mycket namn på 1 dag. Vi får ca 10 namn/vecka, så det är inte så mycket egentligen. Och dessutom är det jag som håller i namnlistan. När ni skrivit era namn i en kommentar, lägger jag in namnet i ett word dokument. Jag brukar vänta in namnen så när det har kommit in ca 20 nya namn brukar jag lägga in dom i dokumentet. Och ibland kan jag glömma av att göra det, och dessutom kan jag ganska dåligt med tid till att göra det.
Jag ska förbättra mig, jag lovar! :)

Kram Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0