By the way

Fick nyss en kommentar från en tjej vid namn Jenny. "Jäklar va snygg bloggen blev! På tal om ingenting - jag var på Paramore konserten i Fryshuset i veckan och jag tror att Sverige lätt skulle kunna fylla upp den lokalen, utan hjälp av andra länder... Synd bara att andra inte verkar fatta det =)
Keep up the good work =D"

All sån här information om andra konserter med band som inte är sjukt stora i Sverige är mycket användbar för oss. Om ni har varit på andra konserter än Paramore här i Sverige, snälla snälla hör av er om biljettpris, lokal samt hur många(ungefär) som var där. Vet ni vilka som tog bandet till Sverige, skriv det också. All sån information kan vi använda oss av när vi kontaktar eventfixare etc. på nytt. För vi vet att ni vill att McFly ska komma till Sverige ;)

Tack!

Kram
Kristina


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det vart slutsålt på alla 3400 biljetter som kostade 360kr/st + ev. service avgift :)

2009-12-06 @ 18:53:30
Postat av: Terese

ja jag var också på Paramore där jag även såg 3 Doors Down. Håller med Jenny, de skulle kunna fylla den hur enkelt som helst!



Btw: Underbar blogg!

2009-12-06 @ 20:22:57
URL: http://wantashortname.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heh alltså, jag vet ju inte exakt hur många som var där men de kan väl ha varit runt 1000-1500 - jag stod ganska långt fram så jag hade inte så stor kolla på dom bakom =p

Men grejen är ju den att det inte bara kommer komma från Sverige, plus att alla som vill ha hit dom inte vet om att den här bloggen finns (synd det!)

Och biljetterna kostade 345:- så det var ju inte så farligt =D



Hoppas verkligen att något går att fixa, hejar på er tjejor!<3

2009-12-06 @ 20:36:39
URL: http://notalone.bloggaplatsen.se/
Postat av: Kevin Cederferm

OOOOOMFG!!! PLEASE GET THEM HERE!! I love McFly!!!

WE WANT MCFLY TO COME TO SWEDEN!!



1 million VOTES FROM ME!! <3

2009-12-06 @ 21:21:35
Postat av: Anonym

vill inte förstöra men paramore är visst stora här.. de spelas för fullt på radio och mtv. det skrivs om dom i tidningar och aftonbladet hade en chatt med bandet. klart det fyllde upp lokalen.

hur som helst, såg aiden för ng år sedan. de spelade på klubben. tror inte det var slutsålt. dock är mcfly nog större här än vad aiden är/var.

2009-12-07 @ 00:42:33
Postat av: Monika

va också på paramore o rise against o de, o jag tror också att lokalen skulle bli full! Av mcfly-fans! :D haha

2009-12-07 @ 11:46:19
Postat av: jossan

Var på Simple Plan i anexet och mcfly skulle lätt kunna fylla den, biljetten kosta runt 300 kr

2009-12-08 @ 23:03:06
Postat av: Anonym

*samma sak med simple plan, rise against osv. få först och främst bandet att spelas på radio och tv. nåt av nordländerna(minns inte)lyckades ju och detta tog mcfly upp och sa att det gärna vill komma dit för en spelning. inte har dom gjort det än och jag tror inte heller att dom kommer komma hit.

2009-12-09 @ 23:01:11
Postat av: Anonym

Elin

2010-01-19 @ 17:10:17
Postat av: Anna

Jag var på "Billy Talent" i fryshuset, tror inte att de är så kända, men det var nästan fullt i alla fall :) Det var i fryshuset, Stockholm. :) 350 spänn kostade biljetten ungefär.

Hoppas McFLY kan komma hit snart! :D

2010-03-03 @ 23:51:30
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0