Förstår att ni är lessna att vänta





Allt går ju bra, som ni har läst tidigare.
Men det är bara ett problem.... och det är det att Martin (en ny människa som jag mejlar med) måste få tag på McFly:s agent.
Och dessutom har Martin sagt att de är ganska dyrt att få hit dom, få lokal, deras biljetter, deras bagage (vi vet ju hur mycket de brukar ha med sig ^^). Det blir ganska dyrt.....
Men vi får fortfarande hoppas, och sälvklart laddar jag upp något så fort jag veta något nytt.

P.S Jag är mer aktiv på bdb och msn.
[email protected]
livvvyyy.bilddagboken.se/

Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: Minna

ville bara säga att du gör ett sjukt bra jobb med det här :)

2009-05-24 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0