Ge er!



Omg ger er!
Vi har inte hagft fel ett jäkla dugg! Så jäkla trött att ni klagar på vad vi gör! Varför följer ni bloggen då om ni inte ens tror att vi kan lyckas, visst det blev konstigt nu, men Martin hade lagt ett bud till McFly om ett pris till en konsert. McFly har ej svarat och det är därför det inte blivit av ngt mer! FATTA! Jag står för att det blev fel, men ni behöver va fan inte samla upp en hel jävla trupp för att gå emot bloggen och för det vi gör eller?!
Ja jag tog bort komentarerna för att vi behöver inte ha en blogg som är ngn klago-blogg för det vi gör! Och dessutom är det lättare för mig som håller med att räkna namnen att se vilka jag har tagit med, ganska jobbigt när det kommer in klagomål!
Om det är problem, kom till gbg så kan vi snacka om det face to face!
Orka börja klaga på oss om detta vafan!! Vi vill bara ha McFly till Sverige (andra med), vi mejlar Martin, han mejlar McFly och ringer, mejlar oss om det han får veta med en gång, vi medelar er! Jag skrev också att det inte var helt 100% också.
Och om ni inte har något bättre för er att klaga på oss, så skaffa ett liv!
För jag kan hålla ut hur länge som helst!
Och om ni tycker detta är idiotiskt, skaffa liv (som jag sa) och sluta följa bloggen.


/Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker ni är så bra för att ni försöker! och ingen ska klaga på er för att ni gav oss hopp iafl och ni lyckades kontakta martin :)och prata om mcfly. det är mer än någon annan har gjort !

2009-10-11 @ 13:42:59
Postat av: sanna jonsson

herregud, dom kanske (tydligen) inte vill att mcfly kmr hit då!

sluta klaga på bloggen!



2009-10-11 @ 14:08:30
Postat av: Sofie

no offence, men på er och sättet ni skrev om allt detta kom iaf för mig fram som om det var rätt säkert. även om det inte var fallet, precis som ni skriver. sen var de flesta av de "neggativa" kommentarerna svar på andra kommentarer och inte på själva innlägget. tål kritik annars kan ni lägga ner bloggen direkt.

hur som helst, annars tycker jag det är jättebra att ni försöker och uppskattar det såklart. vad som helst för att få hit världens bästa band! :)

2009-10-11 @ 14:26:21
Postat av: Elin

men gud!

SLUTA KLAGA PÅ OLIVA OCH KRISTINA! :O

dom har väl inte gjort ett skit? ;o

dom FÖRSÖKER iaf få mcfly till sverige, och vad gör ni, INTE ETT SKIT, förutom att klaga! ;o

säger som olivia, skaffa er ett liv och sluta klaga!

2009-10-11 @ 14:30:05
Postat av: Elma

med shit asså!

Alla som håller på såhär, lägg av!

Dom försöker ju iallafall få hit McFly, det är ju det som är det bästa.

Sköt er själva och skit i Olivia och Kristina!

Lägg av med det där och skaffa ett liv!



P.S Jag tycker bloggen är bäst och ni är helt klart bäst :D <3

2009-10-11 @ 19:09:29
Postat av: Sandra

men lilla gumman, TÄNK på vad det är för blogg du har?

Jag har också en McFLY-blogg, du tror inte jag får elaka kommentarer på den ibland??? Det får man väl för i helvete ta när man lägger upp saker som SJÄLVKLART folk reagerar på ?



Och varför vi "följer" bloggen?

Jag har fått ett oräkenligt antal frågor från folk på msn, twitter, facebook, och i min privata blogg och min McFLY-blogg om det ni skriver stämmer. Juste dem skriver TILL MIG och frågar, så varför tror du att vi måste följa?

För att ha koll på vad det är som står så att jag ska veta va fan jag ska säga till de små stackars flickorna som sitter och hoppar upp och ner tills jag spräcker deras lyckobubbla och säger att de inte alls kommer komma den 7e november.



Så ja, skriv vad ni vill, men om ni förväntar er att kunna lägga ut sånna här inlägg utan att få både positiva och negativa kommentarer kan ni lika gärna ta bort den direkt. Det funkar inte så i McFLY world.

2009-10-12 @ 18:02:42
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: vancha@bdb

du skrev kanske inte 100% säkert, men 99% (: det är att det är så gott som säkert.



Jag är inte negativ nu; men jag tycker synd om dom där små mcfly fansen som säkert blev överlyckliga av det ni har skrivit, men som sen inte ens händer.



Vad som också är roligt är att det fortfarande finns folk som tror på det; när där inte ens finns biljetter att köpa. förlåt, men hur dumma kan man bli? Syftar inte på er, men dom som fortfarande tror att mcfly kommer hit, när det idag är den 13 oktober och man inte kan köpa biljetter. Lite hjärna får väll folk skaffa.



Det är bra att någon försöker, men jag tycker att mcfly får komma hit när dom vill. man behöver inte tjata på dom och pressa på. dom kommer när dom vill, sen bra, trogna fans (som säkert är trötta på att vänta) fortsätter att vänta. det tänker jag i alla fall göra, utan att gnälla eller så.



ciao.

2009-10-13 @ 06:26:32
Postat av: m

och förresten, hur blir det förr oss som inte bor i stockholm? ska vi skita pengar och åka till stockholm när ni "lyckas få hit dom"? som han martin gav er en plats och ett datum. ETT datum. vissa är tyvärr inte rika och kan åka dit.

2009-10-13 @ 06:30:22
Postat av: Camilla

Har ni prövat att höra av er till en mindre arena? Som tex fryshuset, anexet eller hovet?

Tar man ett mindre ställe som tex fryshuset kommer alla biljetter garanterat ta slut jättesnabbt, vilket ger ett bevis på att de skulle kunna fylla en större sal.

2009-10-13 @ 13:07:43
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

btw, ofta dem har råd med green day men inte med mcfly ;o

2009-10-13 @ 13:10:24
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: petra

Fattar inte riktigt varför stämningen ska va så hätsk i vissa kommentarer?????



Visst - min dotter blev fullständigt galen när hon såg att de kanske skulle komma i november MEN.... jag sa till henne att det stod kanske o då är det KANSKE!!!!



Ni har iaf försökt o kommit längre än vad jag o andra gjort. Jag har kontaktat olika skivbolag o även MTV men inget har hänt.



Kan man inte försöka ta upp en lista på dem som kommer vilja gå om de kommer till Sverige? En seriös lista. Men det kanske är svårt....

2009-10-13 @ 14:30:55
Postat av: Alex

Jag håller med. Det finns ingen idé att klaga egentligen, för det är inte ert fel. Don't kill the messenger :)

2009-10-13 @ 20:03:47
URL: http://unitedtears.blogg.se/
Postat av: Sandra

Till alla er som säger att den här bloggen har kommit längre än någon annan;



this is the truth,



folk som åker på gig SYNS, vi har ALLTID med oss flaggor och är för det mesta minst runt 10 svenskar front row, och Danny pratar om Sverige jätteofta och pekar på våra flaggor och liknande.

Det har INTE att göra med det här? I så fall hade de redan kommit till Danmark eftersom de t.o.m fick med dem på tv där? vart har dem varit på tv i sverige? Det finns ungefär 3 McFLY-bloggar (svenska) and that is it. Anledningen till att dem kommer hit när dem gör är för att så många svenska fans har samlat pengar (nej, jag har inte 8000 till en resa till england lite då och då) och åkt och sett dem och visat sig.

Och sanningen är den att de enda som kommer förneka det jag precis har sagt är de som inte har sett dem och som HOPPAS att det är tack vare att vi har bloggar. Så don't go cry about things you know are true.



Och även om de flesta av er förmodligen ser det som att jag inte gillar McFLY för att jag klagar på fans, guess again, jag har inte spenderat 4 år och 10 000-tals kronor på McFLY för att jag hatar dem?

Däremot klarar jag mig utan vissa fans.

2009-10-14 @ 23:16:09
URL: http://xmcfly.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni staller till det en hel del for oss som har kontakt med bandet och deras management! McFly personligen har inte svarat pa nagra email fran Martin, och de har personligen inte nu tackat nej till att komma till Sverige, men de far skit nu av fans, for att ni talat om att ni fixat konsert. Det ar inte sa det fungerar. Jag har kollat med Fletch och med Rashman, och det ar ingen McFly konsert i Sverige pa gang i dagslaget. Det ar ett par konsertdatum har och dar inplanerade under vintern och nasta ar (nasta UK tour blir nasta host) men mer an sa kan jag i dagslaget inte hjalpa er med.



Tycker att det ar omoget av er att ta bort kommentarer som innehaller ren fakta bara for att det inte ar det ni vill hora. Vi jobbar hart for att minimera information som inte kommer fran officiella sidor/kallor och just nu hjalper ni inte till direkt! Trist men sa ar det.



Nar the promoter (SJM), the agent (Helter Skelter i detta fallet, inte McFly sjalva) och deras management (Prestige) har kommit overrens om tid, plats och budget (kanske kommer som en overraskning detta men det kostar pengar for McFly att turnera ocksa) sa kommer McFly till Sverige.



Det ar jattegulligt att ni kampar pa, men snalla, gor som fransmannen och tyskarna gjorde istallet, se till att de spelas pa radion och pa TV. Bygg en marknad for dem, en plattform de kan lanseras pa. En namnlista till arrangorer i Sverige hjalper inte riktigt.



En del av det har har jag redan skrivit till er forut men upprepar det eftersom en av er korde pa nagon slags rampage och tog bort alla kommentarer som inte lod "jippeeeeee".



Ni kan kontakta nagon av oss som skoter hemsidan om ni vill, eller maila mig direkt om det ar nagot kring hur McFly fungerar som ni inte forstar. Vill ni skriva till deras agent har jag kontaktuppgifter.

2009-10-14 @ 23:45:30
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dem kommentarer ni anser vara negativa är dem mest realistiska.Och som folk redan har nämnt så måste folk kunna hantera kritik, men tydligen så går inte det här.

Sorry men ni borde ha fattat för länge sedan att det inte går att annonsera ett gig på 1 ynka månad!

2009-10-15 @ 00:04:22
URL: http://twitter.com/swedish_em
Postat av: miriam

jag tycker att det är ASBRA att ni försöker få hit dem, för någon måste göra något! och det spelar ingen roll om mcfly inte svarade den här gången, men om folk ska klaga på att ni försöker så blir jag bra förbannad.



och så borde vi sluta trycka ner varandra hela tiden, sluta prata om "äkta" mcflyfans, "dem små mcflyfansen" osv. we're all in the same boat.

2009-10-15 @ 10:19:08
Postat av: kim

vet ni vad grejjen är tjejjer? Oräkneliga länder har kom-hit-till-vårt-land-kampanjer varje dag året runt, och spammar killarnas myspace tjatar och ringer runt och försöker få dom till sitt land på helt fel grunder och beter sig lagom sjukt rent ut sagt. Det är en fin tanke ni har,men kan nog tyvärr säga att det är ingen större vits att försöka dra hit dom direkt efter en avslutad turné, när dom ska jobba vidare med albumet. Grabbarna HAR sagt att dom vill turnera i skandinavien nästa år, dom har sagt att dom vill komma till sverige. Vi har pratat med både dom och deras crew personligen i verkligheten face to face och dom är fullt medvetna om det svenska stödet och de svenska fansen. så Nej, ni har inte kommit längst i kampen att "få hit dom", det har isåfall vi fans som sparar pengar och åker på deras gig över hela europa, med stora svenska flaggor längst fram på barriern, pratar med deras crew personligen och för en vettig dialog med dom. Dom är medvetna om den svenska fan-basen, dom kommer när dom har möjlighet, inte tidigare än så.

2009-10-15 @ 14:06:33
URL: http://surfingthesun.blogg.se/
Postat av: Michelle

jag fattar inte dom som skriver att det är ett problem om dom skulle komma till stockholm!

alla svenska mcfly fans är utspridda i hela jävla landet!! kommer dom hit är det väl ganska självklart att dom åker till huvudstaden?

vart fan i sverige vill ni annars ha dom då menar ni?? alla bor ju förfan på olika ställen! ingen blir någosin nöjd. men för guds skull. det är väl ganska klart att det skulle bli i stockholm, göteborg elr malmö om dom kom. och nej, det kan inte passa alla! men dom tre städerna passar dom flesta. vi lever i sverige, majoritet & demokrati härskar här.



och till kristina & olivia; well done! jag tkr ni är skitduktiga som gör det här. keep your heads high, and go: we don't care! :)

2009-10-17 @ 16:55:34
Postat av: S

AAH man borde säga till dom att vi betalar vad som helst för att se dom spelar ingen roll om en biljett kostar 1000, liksom folk åker till England för att se dom och det kostar ju mycket mycket MYCKET mer !



BRING MCFLY TO SWEDEN!!

2009-10-17 @ 21:23:58
Postat av: Jennifer Nilsson-Studerande fotograf

Okej, tack för din röst :)

Postat av: Hanna Eriksson

Tror att vi kan få Mcflys uppmärksamhet om alla som har twitter skriver "Mcfly to Sweden" flera gånger! Då kan vi hamna på WTrending topics". Och som alla vet så är ju Tom inne på twitter väldigt ofta ;)

2009-10-23 @ 22:46:34
Postat av: marre

jag tycker det är jätte bra att ni startat den här bloggen och vill få hit grabbarna. Vi älskar dom allihopa! länkar din blogg på min egen.



NU FASIKEN SKA VI FÅ HIT DOM!!!!!!!!!



HÖRDE DU ATT STAR GIRL SPELADES I RYMDEN HÄR OM DAGEN? :D läste det på killarnas twitter.

2009-10-26 @ 20:24:47
Postat av: Magdalena

Men sluta klaga! Så otroligt onödigt!

Olivia och Kristina! En STOR eloge till er för att ni ens försöker!! Om ingen vissar intresse för att dom ska komma hit till Sverige så lär dom ju inte komma! Så tack tjejer för att ni försöker!! :)



En fråga bara; Hur kommer ni göra med brevet till grabbarna?? Har inte hängt med från början så vet inte vad som gäller angående brevet... Skulle bli jätteglad för svar! Tack! :)

2009-10-27 @ 19:24:44
URL: http://giventofly.webblogg.se/
Postat av: Jenny Svedberg

Jag tycker det här är jättebra jag! Visst, det kanske inte kommer funka men det är ett bra försök och att den här Martin överhuvudtaget är involverad och försöker är ett stort steg framåt!

2009-10-31 @ 10:49:51
Postat av: Jessica

ni gör ett bra jobb! vart kan man skriva på er lista?

2009-10-31 @ 22:54:15
URL: http://jessicaisabell.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker ni gör ett jättebra jobb, mer än de flesta :)

Vill oxå anmäla mej till den där listan grejen :)

Lisa Ennerfelt heter jag, är 16 år, pluggar på gymnasiet i Kalmar, sysslat med musik sedan barnsben, favorit McFly är Tom, för hans låtskrivande, och favorit låten är point of view och she falls asleep, troligen för att just tom har skrivit dem alldeles själv XD HAHAH:P

2009-10-31 @ 23:09:25
Postat av: Bianca,,

asså ,, tycker din blogg är jättebra! <3



*^_^*

2009-11-19 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0