Okej... visst det har varit dött




Hej!!
Okej, nu har jag för första gången pratat med Martin på telefon.
Och han sa att det är lite svårt att marknadsföra en konsert på en månad (jag vet det är många utav er som sagt det), och att det måste vara minst 600-700 pers som kommer för att det ska fungera.
Och jag sa det att det kommer säkert folk från grannländerna för att se dom också som inte sett bloggen, och han då sa han att visst det kommer det bli så men man vet ju aldrig.
Jag sa dessutom att vi kan betala mer än 250kr (för det är ju ganska billigt), då svara han att det inte hjälper om det är så att McFly själva tycker att det är lite. Vi kanske säger att vi kan betala 1000kr i svenska, men det är så sjukt många som ska ha pengar för att dom ska hit.
Just nu är det ganska rörigt, och det hördes på Martin att det mejl han skicka var bara ett kanske. Och Martin sa att McFly(-teamet) inte har svarat på en vecka.
Vill inte att ni ska bli sura på mig och Kristina om detta inte stämmer, och inte Martin heller. Bli sur på ekonomi och Sverige.

Om frågor, mejla till vår mejl: [email protected]
Det är lättare för oss att svara er då.
Glöm inte att vi fortfarande har tänkt att skicka ett långt brev till killarna :)

Juste, vill tillägga att alla senaste mejl som jag fått från Martin har hamnat på bloggen. Och vi har inte hittat på själva eller redigerat informationen.

Kram Olivia

Kommentarer
Postat av: HANNA

jag har hört att de planerar att åka till skandinavien nästa år eller nåt, när nya skivan kommit och sånt. är det sant så kan vi väl hålla oss till dess? så kan fler komma också

2009-10-02 @ 18:56:34
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lätt att vi kan betala tusen :)

Nu vill jag bara att dom ska komma hit hit hit.

Åh dom är så underbara <3



Mcfly is the one for my radio <3

2009-10-02 @ 19:00:02
URL: http://ewelie.devote.se
Postat av: ElinPoynter @ bdb

men klart det inte är erat fel? ;o

det är fcking sverige och vår jvla ekonomi... som ni sa :P

asså BAJS PÅ SVERIGE -.-'

2009-10-02 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0