Någon mer än mig som är trött på att höra att McFly är töntiga?!



Tog en utav mina favorit bilder till detta inlägg, det är mer personligt än va de tidigare har varit


Okej, hur många gånger har vi inte hört att McFly suger och massa annat skit för att VI lyssnar på McFly?!
Idag så gick mina närmaste kompisar emot mig.  Sjukt jobbigt... Visst, jag skulle ha klarat det om det hade varit typ 1 mot mig, men mer än 5 klara jag inte... Jag har redan så jäkla jobbigt i mitt liv redan. Klara verkligen inte av det. Och 2 utav dom, kanske 3 VET att jag hatar när folk gör så och att jag har det svårt.
Men jag tycker inte vi ska få drabbas för de vi älskar och beundrar, fråga oss inte ¨vad det är som är så bra med McFly egentligen?¨. Vi är fans, visst några är galna (jag har varit det, men har lugnat mig) och en del kanske snackar hål i huvudet på vissa för att man är så glad för att man upptäckt ngt nytt om dom eller ngt liknande.
Så jag säger det nu: Jag älskar för McFly för att det gör exakt den musik som jag älskar, jag ser upp till dom för allt bra dom gjort. Det är inte vem som helst som har hamnat i Guiness Rekordbok för att varit yngsta bandet som har toppat listorna med 2 olika skivor precis efter varan. Det är inte heller alla som har åkt till Uganda och hjälpt fattiga barn. Jag ser upp till dom för det har stora hjärtan. När jag har haft problem har jag bara slagit på McFly i iPoden/mobilen/datorn/steron/TV:n eller kollat på väggarna i mitt rum.
Så låt mig älska dom! Låt mig att försöka få hit McFly, tycker du att jag e töntig? Säg det inte till mig då, för jag för fan ett stolt McFly fan. Och om du tycker de e töntiga, gör det, jag bryr mig inte. Sätt inte allt jäkla skit på mig för att jag är ett McFly fan.

Jag har sagt mitt. Några frågor? Komentera eller mejla!

Kramar från en sjukt jäkliga sur Olivia

Hej!
Jag måste bara säga att jag håller med Olivia till 100%. Låt McFly vara ifred. McFly är utan tvekan ett av de absolut bästa banden från Storbritannien ever, de enda bandensom kanske har varit aningen större är the Beatles och Queen, men jag tycker absolut att McFly är sjukt mycket bättre än till exempel Coldplay.

Precis som Olivia så har jag också fått höra en massa skit om McFly av folk som inte ens har hört något med dem. Folk som har kallat dem pojkband(menat att de är som Backstreet Boys & Westlife m.fl.) utan att ens har hört någon av deras underbara låtar.

När jag hör de här förolämpningarna från folk så känner jag mig förolämpad för McFly är trots allt en viktig del av mitt liv. För mig är de inte bara ett band i mängden. Tack vare de här fyra underbara killarna har jag inte bara fått riktigt bra musik, utan jag har fått många timmar fyllda med skratt och nya vänner.

Nej, jag tycker i alla fall att folk som säger sådana taskiga saker om dem borde fundera på att uppsöka någon läkare, för något fel på öronen och ögonen måste de ha!

McHugs från Kristina

Kommentarer
Postat av: Elma

Du har så himla rätt i vad du säger, jag hatar när folk håller på så. Usch! Dom behöver väl inte bry sig vad vi lyssnar på för musik, den angår inte dom egentligen plus att det är bra att du försöker få hit dom, det är ju ett stort jobb också. Fortsätt med det du gör! :))

2009-09-16 @ 07:35:29
Postat av: ElinPoynter @ bdb

helt rätt.

vi ska inte behöva få skit för att vi gillar dom?

dom har väl egena liv att ta hand om?

får jag säga det själv så tycker jag dom är väldigt barnsliga!

mcfly kommer alltid finnas i våraq hjärtan, that's it.

(L)

2009-09-16 @ 12:01:15
Postat av: michelle

håller med dig!

all we mcfly fans can do is sing along: WE DON'T CARE!

2009-09-16 @ 13:59:40
URL: http://mmmich.blogg.se/
Postat av: Madalena.

Så sjukt störande när folk håller på.

2009-09-16 @ 14:59:38
URL: http://sunshinemcfly.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Stephanie Alkes Youssef, här får ni ännu ett namn!:D Jag absolut älskar Mcfly, och dom ska hit!!´<33

2009-09-17 @ 20:50:15
URL: http://iignorance.blogg.se/
Postat av: emmy

jaa, precis!dom e fan det bästa bandet som någonsin kommer finnas!! gå o dö alla idioter som nt gillar mcfly!!!

WE DONT CARE!

2009-09-19 @ 16:11:54
Postat av: ANNA

STOLT MCFLY FAN!!<3 live McFly, Breath mcFly, Die Mcfly!! så är det bara och jag älskar den här bloggen :P de skulle bara veta hur många fans de här i Sverige egentligen och om de skulle komma till vilket land som helst i Skandinavien så skulle de andra länderna komma också, Norge, Finland etc. Gud, de skulle verkligen inte ha något att förlora!!

2009-09-23 @ 18:47:57
URL: http://stargirl91.bloggagratis.se
Postat av: Tilda

Mina kompisar var likadana men sen lyckades jag omvända dem utan att de ens märkte det, så nu vill de också se McFLY när de kommer till Sverige x)

2009-09-24 @ 14:03:11
Postat av: Terese

Håller med 100%. Mina vänner har också gått emot mig bara för att jag lyssnar på Mcfly. Men vadå, jag går inte emot dem bara för de lyssnar på KENT.

Hoppas verkligen att de kommer till sverige, för de har enormt mycket fans här!

2009-12-06 @ 20:32:37
URL: http://wantashortname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0