Fortfarande...

Hej igen!
Fortfarande... vi behöver FÖRNAMN, EFTERNAMN och vart NI BOR. Om inte dessa tre är med så kommer inte ditt namn skrivas med, vi vill ha detta så att det inte dubletter igen så som det hände innan, och vart ni bor behöver vi för att veta vart man kan ha en konsert som mest. Skriv om ni skulle kunna åka till Stockholm om det var så om det skulle komma.
Dessutom kan det vara bra att ni skriver med de människor ni skulle kunna ha med på en McFly konsert, så som vänner, familj eller släkt. Då får vi in mer namn, och då blir det en längre lista.
Kramar Olivia

Kommentarer
Postat av: sanna

Sanna Jonsson Edsbyn

Jag skulle kunna ha med mig kompisar, Jessica och Camilla Jonsson :P



Om dom skulle komma hit så skulle jag se till att jag kommer till stockholm! Bor cirka 3 timmar därifrån så det är inte allt för farligt :)

2011-04-15 @ 22:02:22
URL: http://whereweare.webblogg.welogg.se
Postat av: Linnéa Gunnarsson, Laholm

Skulle kunna ta mig till Stockholm om de kom hit, men Göteborg hade varit bättre :)



Skulle ta med mig: Anna Wennström och Ida Wennström (Laholm).

2011-04-17 @ 17:48:50
Postat av: Megan Fagan (@facebook)

Megan Fagan, Borås

2011-04-25 @ 04:21:05
Postat av: jennelie

jennelie karlsson, grängesberg

2011-05-13 @ 12:56:43
Postat av: natalia

natalia furman [kungshamn] jag kanske skulle kunna komma med min kompis emelie.

2011-06-06 @ 19:23:49
Postat av: Alice

Alice Frykman, Gävle

2011-07-08 @ 11:15:55
Postat av: Therese Strand, Nyköping

Har inga problem att ta mig till stockholm. Skulle de komma til Göteborg löser ja d helt enkelt :) Är ju McFly!

2011-07-22 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0